Hoe werkt het bestellen?
 

 Winkelmand

▪    Plaats je bestelling in de digitale winkelmand. Op de artikelpagina selecteer je de gewenste kleur en maat en druk dan op ‘Plaats in winkelwagen'

▪    Ben  je klaar bent om af te rekenen? Klik dan op ‘Naar winkelwagen’. In je winkelwagen kun je eventueel nog de gewenste kleur en maat aanpassen

▪    Heb je een kortingscode? Voer deze dan in. De korting wordt automatisch verrekend op je totaalbedrag

▪    Klik op ‘Afrekenen’ om het afrekenproces in te gaan.

 Kassa

Heb je al een online account hebt van anskoster.nl? Dan kan je eenvoudig inloggen met je e-mail adres en wachtwoord. Vul dan je e-mail adres en wachtwoord in. Je bewaarde gegevens worden dan automatisch opgehaald.

Je kunt ook zonder account een bestelling plaatsen. Een account biedt echter wel een aantal voordelen:

▪    Snel en makkelijk bestellen 

▪    De status van je bestelling bekijken

▪    Je orderhistorie bekijken.

Wanneer je hebt aangegeven naar welk adres je bestelling mag worden verzonden, klik dan op ‘Ga naar betalen’. Kies je gewenste betaalmethode: i-DEAL of bankoverschrijving. Let op! Indien je kiest voor een bankoverschrijving wordt je verzending pas verzonden wanneer wij je betaling hebben ontvangen. Bij betaling via Ideal heb je je bestelling dus sneller in huis.

 Aankoop voltooid

Nadat je hebt betaald, is je bestelling geplaatst en kun je je aankoop snel thuis verwachten. Alles wat je op werkdagen voor 15:00 uur bestelt, ontvang je de volgende werkdag thuis (met uitzondering van feestdagen). Na het bestellen ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging en zodra je pakket is verstuurd ontvang je een verzendbevestiging. 

Is het mogelijk om een bestelling te annuleren?
Je kunt  geen afgeronde bestelling annuleren, omdat je bestelling direct wordt opgenomen in het levertraject. Als je bestelling is gearriveerd, kun je deze via de webshop retourneren. Je kunt ook contact met ons opnemen. 

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen
Heb je een bestelling geplaatst en op het opgegeven e-mailadres geen bestelbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met anskoster.nl via 0316-227556. 

Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen
Wanneer je voor 15:00 uur hebt besteld en dezelfde dag nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, dan kun je contact opnemen met anskoster.nl via 0316-227556. Hou dan je ordernummer bij de hand. Deze ontvang je bij de bevestiging van je bestelling.

Wanneer je hebt gekozen voor betalen via bankoverschrijving, zullen wij je bestelling reserveren tot wij de betaling hebben ontvangen. Je ontvangt van ons een mail met betaalgegevens. Let er goed op dat je jouw unieke betaalkenmerk vermeld om er zeker van te zijn dat je betaling goed verwerkt kan worden.

Rond je bankoverschrijving binnen 7 dagen af om je reservering niet verloren te laten gaan. Wanneer wij de betaling hebben ontvangen zullen wij je bestelling versturen. Hiervan ontvang je een bevestiging.

Kan ik ook bestellen vanuit België of Duitsland?
Het is mogelijk om bestellingen in België of Duitsland te bezorgen. Voorwaarde hiervoor is dat je vooraf betaalt per bankoverschrijving.